fredag 25 februari 2011

Ont i ryggen

Aj, vad min rygg värker. Det känns som om den ska gå av. Jag undrar om det blev för mycket idag med allt handlande? Skit, skit, skit.....Hoppas verkligen att det är tillfälligt. Stoppade nyss i mig en värktablett, hoppas den har lite effekt. Inser nu att det är bra att det är några veckor kvar innan jag börjar jobba, så hela kroppen hinner vänja sig vid att vara i farten! Ikväll fick vi tacos till middag. Gott, nu sitter vi vid varsin dator, ( nåja sitter, jag ligger) sonen letar "skjutspel" som inte är från arton år, som  har multiplayerfunktion. Han är snart den ende i sin ålder som inte har 18-årsspel. Ja, bland kompisarna är han den ende....Men än accepterar han att han inte får spela dem, undrar hur länge jag orkar hålla emot?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar