fredag 11 februari 2011

Sjukt

Natten har varit orolig, sonens luftrör "slemmade" igen och  han fått jobbigt med andningen. Tänk att han aldrig kan få en "normal" förkylning. Han har hostat, benen har rört sig hela tiden. Till slut väckte jag honom så vi fick stoppa i lite extra medicin. Det som är frustrerande är att jag är så långsam på natten, det är inte bara att skynda sig ner och hämta det han behöver. Men det är tur att han är stor nu. Trots det har han inte slutat med "krupphostan", när man är 12 ska man väl inte ha de problemen längre tycker jag. Tur att han är tålmodig och inte klagar. Nu hoppas jag att detta är sista dagen med jättehög feber och eländes andningsbesvär!!

2 kommentarer:

  1. Jag sa desamma när Josefin fick hem sin läxa. Hoppas Anton kryar på sig snart.//Marie Eriksson

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att Anton inte är den ende som fått massor av läxa...det ska jag hälsa, kanske muntrar det upp honom....Men jag tänker inte tvinga honom att göra mer än han orkar, är man sjuk så är man, eller hur?! Är Jossan frisk nu?

    SvaraRadera