fredag 4 mars 2011

Aktiva timmar

Idag har jag varit rätt så aktiv så här långt. Jag började med att ta mig till växthuset för att få upp den dörren, sen en tur till garaget för försöka få upp dörren en bit till så att jag kommer åt blomkrukorna nu när det ska sås frön snart.  Efter det handlade jag på Coop, sen blev det en tur till sjukgymnasten. Han mätte böjningen igen. Nu var det 45 grader. Som kuriosa kan nämnas att den 9 februari ifjol hade jag 50 grader. Då hade det gått drygt två månader sedan gipset togs bort.  Nu har det gått 2,5 vecka.....Så trots bakslag och sega dagar går det framåt och rätt snabbt dessutom. Efter sjukgymnastbesöket handlade jag på Ica också, så nu sitter jag i soffan och ser skidstafett med kyla på knäet, vila är vad som behövs nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar