torsdag 10 mars 2011

Morgon i soffan

En ny dag, nya chanser, nya träningstillfällen. Jag hoppas att det här liksom gårdagen blir en hyfsad knädag. Det var ju bara framåt kvällen det blev illa igår. Det är inte så konstigt egentligen att det gör ont, när jag känner allt skrot som sitter där inne i knäet. Naturligtvis skaver det när knäet böjs. Undrar hur länge det måste vara kvar innan det kan tas bort? Jag kommer nog att få mer besvär av det den här gången,tyvärr. Men allt kan väl inte vara enklare andra gången kanske....
När det gäller vädret slutade det i alla fall att snöa, hoppas solen får vara framme idag så att en del av det som kom igår smälter bort. Det kändes småfarligt att att hämta tidningen i morse eftersom jag inte såg var isfläckarna var. Men jag tog mig in igen fortfarande hel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar