måndag 18 april 2011

Kvällsfika

Hemma igen efter en tur till Övik och ju-jutsu för sonen och inköp av överraskningar för mig. Eftersom vi åt middagen till mellis hade vi båda hunnit bli hungriga så några varma mackor satt fint när vi kom hem. Sonen som dessutom kört hårt med teknikträning behövde nog fylla på energiförrådet också. Det märks att graderingen kommer närmare, de kör stenhårt på träningarna nu. Skulle tro att det är ungefär en månads träning kvar. Det går bra att köra och jag känner hur jag blir smidigare för varje dag som går men ett av stiften i mitt knä irriterar nåt alldeles förfärligt. Det känns nästan som om det är på väg ut och liksom hakar i när jag böjer på knäet. Det är väldigt obekvämt. Undrar hur snart skrotet går att plocka bort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar