måndag 20 juni 2011

Regnrusk

Idag finns ingen ursäkt, nu är det bara att sätta igång och städa undan här hemma. Regn ute, alltså är inomhusjobb att föredra. En sommarlovsfrukost har landat i magen,  frosties, jordgubbar och mjölk. En mugg kaffe och tidningsläsande fulländade morgonen. Men jag har ingen inspiration....tycker alldeles för mycket om att vara lat, jag njuter av den där slöa känsla som infinner sig när det inte är några tider att passa eller några måsten....städa och ta reda på tvätt skulle kunna vara ett måste men jag njuter verkligen av att vara slö! Men om jag skulle städa undan lite på förmiddagen, då har jag absolut inga måsten de närmsta dagarna, förutom sjukgymnastiken då förstås. Klockan nio, då sätter jag igång......kanske.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar