måndag 1 augusti 2011

1 augusti

Sitter med tidning och kaffemugg och känner mig trött...Hur ska det gå när jobbet börjar igen när jag är så trött? Jag vill inte börja gå och lägga mig i tid på kvällen igen för att orka..vill vara uppe så länge jag vill!
Men nu är det den tiden när det är dags att förbereda sig, när juli blir till augusti står man vid ett vägskäl. Då börjar snart jobbet igen. Mentalt kan jag tycka att det är jobbigt för jag tycker att det är alldeles för skönt att vara ledig men samtidigt tycker jag om mitt jobb och skulle inte vilja vara utan det.  Fast i år är det inte det faktum att jag snart börjar jobba det jag gruvar mig för, det jag tycker är jobbigast nu är väntan på kallelsen till operation. Om det ändå vore över för den här gången också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar