fredag 16 december 2011

Fredag kväll och jag och sonen har precis sett första halvan av Sagan om ringen. Inga fler värktabletter har kommit förbi mina läppar, lite mindre yr känner jag mig allt. Skönt! Illa mår jag inte heller. Eftersom jag har vilat de senaste timmarna värker inte knäet nämnvärt trots avsaknaden av medicin.

Idag har jag äntligen fått iväg alla julkort. Dessutom har julklappar slagits in och skickats till Östersund. Jag fick tänka om lite gällande vissa då de var för tunga och klumpiga för att sändas med post. Men de finns ju kvar till ett annat år.

Jag hade tänkt göra lite julgodis idag också men det får vänta till en annan dag. Det är fortsatt slapparläge i soffan som gäller, fast snart måste jag göra en kort paus för att ta min Fragminspruta..... nu är det  33 kvar, om en stund är det bara 32...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar