onsdag 14 december 2011

Nu är jag hemma igen, åh så skönt! Snälla mamma mötte upp när jag kom hem, hämtade ut mediciner och gjorde en kaffeslurk. Sudden kom från skolan så jag fick ge honom en stor kram och en till och en till....
Här såg det ut ungefär som innan jag åkte bara det att mamma hade tvättat bort all tvätt och strukit och fixat! Härligt! Nu sitter jag i soffan och slappar och funderar över om jag orkar hänga med mina arbetskamrater på julbord. Men jag tror det, har i alla fall tvättat håret och mig själv samt fått på mig rena kläder. Äta behöver jag ju och blir jag trött får de väl skjutsa hem mig.
Nu värker mitt lilla knä en smula, men det är nog inte så konstigt, har inte suttit stilla så mycket sen jag kom hem.
Sudden åkte tidigare till stan. Han ska gå på affärer och fixa med hemligheter innan ju-jutsun....tro vad det kan vara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar