torsdag 26 januari 2012

Blurk och blä...

Mitt ben är jätteäckligt....eftersom huden inte varit ute i det fria på sex veckor har den inte bytts ut....det betyder att all gammal hud lossnar samtidigt...ser att det snöar ute just nu, det snöar lika mycket från mitt ben kan jag säga. Vita små flingor singlar i drivor ner i sängen...Nu har jag tagit på en tubväv för att stänga in allt, vill inte behöva skotta snö inomhus också....
Dessutom tycker jag att det är otäckt att röra knäet...bitvis har jag nästan ingen känsel, på vissa ställen gör det  jätteont när man rör.
Jag vill inte riktigt kännas vid att det är mitt knä längre...nån har smugit in det under gipset....när jag är ute och går (inomhus) knakar och sprakar det, dessutom gör det ont. Till råga på eländet är min sjukgymnast sjuk....Men idag ska jag göra de första enklaste övningarna jag kommer ihåg, varannan timme precis som det brukar vara, då ska jag spela hög musik så jag i alla fall slipper höra knäppandet så starkt....Jag börjar nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar