tisdag 3 januari 2012

Nu är jag hemma igen efter att ha varit en sväng till stan och bytt gips....Såret under gipset såg fint ut, stygnen togs och jag fick ett nytt fotbollsgips. Jag konstaterade att det idag är exakt ett år sen jag låg på operationsbordet med min andra patellafraktur. På ortopedmottagningen konstaterade de att jag alltid verkar dyka upp hos dem den här årtstiden.....Men efter den här gången borde det ju räcka, det heter väl inte tredje gången gillt utan anledning eller....??
Nu fryser jag lite för även om gipset stelnat och blivit hårt så är det fortfarande lite fuktigt, så även de byxor jag har på mig. Det får väl bli en eld så småningom....Passar bra med skidor på teve, då kan jag ligga här och kolla in åkarnas framfart i spåren. Väntar just nu på att sonen ska servera kaffe....

Här är ett härligt youtube-klipp jag vill dela med mig av.  Titta, lyssna och njut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar