onsdag 4 januari 2012

Ute snöar det, sonen på väg till bussen som ska ta honom till stan, själv hänger jag i soffan och känner mig lite ynklig. Sen jag kom hem igår har jag varit trött, yr och kallsvettats. Inatt när jag gick upp på toa började det snurra ordentligt så jag fick skynda mig (så gott det gick) tillbaka till sängen.
Jag undrar om det kan bero på gipset. Det känns inte riktigt bekvämt....det sitter ganska hårt runt vad och knä...inte helt skönt. På sidan av knäet gör det dessutom lite ont men det gjorde det i och för sig  innan jag fick nytt gips också, fast inte hela tiden.
Men foten är varm och har normal färg så det är nog ingen fara på taket. Jag ska avvakta några dagar till, men inser att jag nog kommer att få ringa efter helgen för att göra ett byte igen om det inte blir bättre.
Eftersom jag har varit så pigg och orkat så mycket hela tiden känns det jobbigt att bli svettig så fort jag gör något och behöva sätta mig och vila stup i kvarten. I och för sig ett mer normalt tillstånd med gips kanske....
Men det hinner ju ändra sig, kan ju faktiskt vara nåt annat som gör att jag känner mig risig också, skulle ju kunna vara förkylning eller nåt på väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar