lördag 17 mars 2012

Dagen började så lugnt men nu friskar vinden i igen. Vi har varit en tur till Solberg och hämtat hem sonens dator som fått nytt grafikkort inmonterat. Han testar nu det spel som inte fungerade så bra förut ens med den lägsta upplösningen, men nu fungerar det utan att "lagga". Så han verkar nöjd med köpet. Nu väntar han bara på en ny bildskärm också, då blir det nog riktigt bra!

Jag har startat helgens tvättmaraton för att minska tvätthögarna som blänger på mig när jag går förbi, det är märkligt med dem, fast de utrotas med jämna mellanrum har de en förmåga att växa sig stora och starka snabbt! Jag tycker att det räcker med att titta på tvättunnan så är den full. Tänk om min lårmuskel kunde ha samma förmåga....då skulle jag titta på den mest hela tiden till dess att den fått samma styrka som i mitt andra ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar