söndag 8 april 2012

Det blev soligt idag, vilken tur då slapp jag göra så mycket inomhus. Jag kunde sitta på framsidan och bara må gott i stället.
Jag har startat nån tvättmaskin och åkt iväg med återvinning men det är också allt som blivit gjort. Känner mig som världens slöaste människa just nu faktiskt....när jag tänker tillbaka på hur jag gick an innan och under flytten i höstas förstår jag inte riktigt att jag orkade.
Sudden njuter också av att vara hemma i lugn och ro, han sitter ute med mig i solen, tar nån liten promenad ibland, annars slappar han mest han med. Vi behöver nog det båda två.

Jag sitter och slötittar på Sliding doors....faktiskt en riktigt bra film. Jag har sett den på teven några gånger och den har växt varje gång. Tyckte inte att den var så bra första gången. Det som fascinerar är hur olika livet kan bli beroende på de val man gör och på tillfälligheternas spel. Tänk om det finns en parallell Katarina någonstans som livet utvecklats helt annorlunda för. Tanken svindlar, inte för att jag vill att det ska vara annorlunda men det kittlar lite att tänka så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar