tisdag 3 april 2012

Nu säger kroppen stopp, det räcker för idag. Jag har haft en bra dag på arbetet men mitt knä har gjort ont hela dagen. Därför åkte jag hem en kort stund och vilade knäet innan det var dags för sjukgymnastik. Efter fyrtio minuters hårdkörning där tog jag mitt trötta, onda knä med mig och åkte hem.

Hemma i huset behövdes det dammsugas, så sonen drog runt den besten och jag följde efter med såpvatten och torkade golven.
Nu luktar det fräscht av såpa i vårt hus, påsken kan komma! I morgon ska jag på kurs hela dagen och sen är det ju skärtorsdag. Fattar inte riktigt att veckorna mellan de två loven redan har gått.

Alldeles strax ska jag börja med middagen. Helst skulle jag vilja knäppa med fingrarna och så skulle den stå serverad på bordet....men sån tur har jag inte. Arbetsfördelningen just nu ser ut som så, att jag lagar middag, sonen gör läxa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar