tisdag 1 maj 2012

Dags att bestämma sig för vilken köksblandare vi ska köpa....har åkt och hämtat broschyrer och sitter och tittar. Det finns några stycken jag verkligen skulle vilja ha....men vilken av dem? Det är frågan......
Två stycken urläckra blandare suktar jag särskilt efter, snålvattnet rinner. En där flöde, stråle, temperatur styrs med knapptryckningar och en hand. Den andra har en pip för kolsyrat vatten också....
Beslut, beslut. beslut.
Precis när jag tycker att jag har bestämt mig klart så börjar det om med någonting nytt....

Fast jag ska inte klaga, det är ju roliga beslut som ska tas men svåra, det är ju inte delar man byter ut på en gång precis.....

Mamma var nyss här så jag visade henne de blandare jag funderar över....då säger hon: "Åh precis en sån där har jag alltid velat ha"....Kanske den jag ska välja, då får ju hon glädje av den ibland i alla fall.

På önskelistan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar