söndag 24 juni 2012

Ikväll hyrde vi film, Sherlock-game of Shadows. Det var inte den bästa film jag sett men underhållande ändå.  Utbudet på det som går att hyra är stort så det är inte alltid så enkelt att välja, men nog är det praktiskt att kunna sitta hemma i soffan och bläddra bland filmer och på så sätt välja vad man ska se....Jag undrar just hur länge de butiker som hyr ut filmer kommer att överleva? Framför allt med tanke på att det är billigare på det här sättet, i alla fall här där vi bor.


I morgon måste jag gå på biblioteket och låna några böcker, jag har ingenting att läsa och det är så trist. Den bok jag lånade inför midsommarhelgen tog slut flera dagar innan helgen...
Jag har lite annat att göra också men några dagar till tänker jag njuta av att göra så lite som möjligt. Det enda jag inte tänker ge avkall på i morgon är sjukgymnastiken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar