söndag 12 augusti 2012

Jag tog en kvällspromenad i det sköna vädret efter att ha suttit fastnaglad i soffan och sett den spännande handbollsfinalen. Vilken fantastisk match, så roligt att de grejat silver, men de satte press på fransmännen. Bra gjort!!

Efter det svala vädret i Jämtland var det underbart att komma hem till 21 grader. Trots att solen inte sken hela promenaden var det jättehärligt ute! Hoppas det fortsätter så att det går att njuta av kvällarna nu när jobbet börjar igen!

Efter att ha gått runt byn tog jag en tur ner på kyrkogården för att titta till blommorna på pappas grav. När jag stack ner handen för att dra upp ett ogräs hittade jag två provrör med en liljekonvvalj i varje bland blommorna. Jag tyckte att de fått en för undanskymd plats så jag tog bort en planta som började vissna och satte dem så att de syns.
Två fina liljekonvaljer!
Nu är jag hemma och börjar så smått på att fundera över jobbet, behöver nog leta fram mina jobbväska och kolla igenom den.....eller så kollar jag helt enkelt igenom den i morgon i stället.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar