tisdag 14 augusti 2012

Den här dagen började inte bra.....när jag svagt hörde klockradion tänkte jag för mig själv att klockan inte kunde vara 6.20 redan, för jag var alldeles för trött. När jag motvilligt vände mig mot klockradion lyste siffrorna 7.07. Usch vilken chock, jag hade tio minuter på mig innan min arbetskamrat skulle plockas upp vid gamla macken. Jag åt lite yoghurt, borstade tänderna och sen var jag klar att åka. Visserligen tog det ett tag på förmiddagen innan huvudet började fungera, men till slut blev det ordning på den här dagen också. Därför fick jag ta mitt morgonkaffe och läsa tidningen när det blev kväll.
Morgontidning blev kvällstidning idag.
Efter att ha ätit middag följde Sudden med kompisen till bussen, jag satte mig vid datorn och gjorde lite jobb. Men nu har jag faktiskt slagit mig ner i soffan för att kolla lite teve. Sen ska jag se till att komma i säng i tid....tänker inte försova mig i morgon!!
Fyllda pitabröd till middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar