lördag 23 februari 2013

God het kyckling
Nu fungerar det igen, att lägga in bilder direkt från telefonen här på bloggen. Fixade det alldeles själv helt utan sonens hjälp. Första bilden fick bli dagens middag. Nu jäser jag i soffan totalt proppmätt, tacksam över det faktum att vi har det så bra så vi får äta oss mätta flera gånger per dag.

Idag fick jag svar på en fråga som gäller vår resa till Vietnam också....vissa utfärder ska ju göras på cykel och för mig har det varit lite av ett orosmoment eftersom jag inte kommer att klara av att cykla utomhus ännu. Min oro stillades när jag fick reda på att de ordnar med annan transport utan att jag behöver krångla med det själv...eller betala extra för den delen. Underbart, då måste jag inte avstå från någonting...mer än att krypa i Cu Chin tunnlarna.....och det är ingenting jag kommer att sakna.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar