söndag 12 maj 2013

Det blev en lång promenad för mig medan de första timmarnas träning pågick i eftermiddag. Jag gick nere vid kajen och förundrades över hur de som bor där nere har inrett sina inglasade balkonger. Där finns allt från små vardagsrum till matrum. En kristallkrona hängde också på nåt ställe.

Skulle jag bo där skulle man tydligt se var....det skulle vara inrett som ett växthus....med en liten sittgrupp!

Men nu bor jag inte där utan här. Längtar verkligen till dess att jag får inreda mitt växthus som växer fram ute på altanen. Undrar just om man kan fästa min hängmatta från Guatemala i takbjälkarna? Tänk att ligga där och läsa bland chili och tomater.

Här kommer dagens visdomsord: klipp inte ner fröställningarna från Klasespirea med ullig fleecetröja på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar