torsdag 9 juli 2015

Kors i taket men jag tror att jag har lyckats, ryggen känns nästan som vanligt igen. Gräsklippning till trots. Maratonläsningen med ryggrullen under svanken har varit en effektiv metod. Förutom alla övningar jag gjort förstås.....

Idag är det återigen en regnig dag till skillnad från solen som sken igår. Då gick det att sitta ute med en kaffemugg, det går väl i och för sig idag också men inte skulle det vara särskilt njutningsfullt.

Idag börjar en lite längre ledighet för sonen, nu är han ledig i fem dagar. Det blir kul, då hinner vi ses lite mer igen. Under de dagarna ska vi dessutom umgås med vänner till oss båda. Riktiga energidagar som vi har framför oss alltså!

Något jag verkligen skulle behöva göra idag är att ägna mig åt tvätten i källaren, innan det blir för mycket....igen...som det brukar bli.....Men jag vet inte, det är någonting med att ta reda på tvätt som är så vansinnigt tråkigt. Hur mycket mer lockar inte nån av alla böcker jag har lånat från biblioteket, det är låga odds på att böckerna vinner......fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar