onsdag 30 september 2015

Så har den börjat igen, en av våra favoritserier. Äntligen ropade vi båda! Det gjorde i alla fall att detta blev en riktigt härlig kväll och det var precis vad jag behövde för dagen har varit både bra och riktigt dålig. 

Det som varit bra är arbetet med eleverna och den härliga uteaktivitet vi hade efter lunch. Det dåliga började på samma gång som jag klev ur sängen i morse. Mitt knä och min vänstra ankel har värkt riktigt illa hela dagen (och lederna i höger tumme). Det var nästan så att kryckorna kom fram när jag skulle gå till jobbet. Men bara nästan.....

Väl hemma var det skönt att inte ha något speciellt på programmet mer än matlagning. När sonen väl kom hem tog vi med maten ner till soffan och streamade hem första avsnittet av Agents of Shield, tredje säsongen. Bästa onsdagskvällen på länge....hoppas på en fortsättning med avsnitt två nästa vecka. 

Nu är avsnittet slut men jag fortsätter att vila knän och alla andra leder.....hoppas på en bättre dag imorgon. 
Äntligen är Coulson tillbaka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar