lördag 5 december 2015

Åh vad jag gillar den här morgonen. En hel dag ligger framför mig där inga måsten väntar. Det ska inte skjutsas någonstans och jag har inte lovat någon att utföra något speciellt.

Dessutom gillar jag dagen extra mycket för jag har med mig minnet av en fredagskväll med välkommet och trivsamt umgänge.  Ute sprakade marschallerna samtidigt som några snöflingor föll till marken. Inne blandades glada skratt med doften av glögg och pepparkakor (och annat gott).

Jag känner mig fylld av energi även om kroppen är så trött så den helst inte vill röra sig alls. Men eftersom jag inte behöver röra mig är det ju inte nåt problem. Idag tänker jag bara göra det jag vill.

Fast en promenad ska jag snart ta. Det vill jag göra!

Nu är det vitt på granen och marken omkring, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar