lördag 18 juni 2016

Jag kan vara ganska smart ibland...jag kan också vara precis motsatsen till smart. Så var det sent igår kväll, alltså att jag var motsatsen till smart.

När jag hade lagt mig för att sova kände jag hur ett migränanfall kom smygande. Det hade varit så enkelt att sträcka ut handen, ta en tablett och sedan lägga ner huvudet på kudden och slippa huvudvärk.

Nu gjorde jag inte det det utan istället tänkte jag att migränen kan ju försvinna av sig själv. Haha, vem försökte jag lura?  Som om det någonsin hänt under de dryga fyrtio år jag har fått dessa anfall....

Min dumhet fick i alla fall till följd att jag vaknade vid tvåtiden med ett huvud som höll på att gå sönder i många smådelar. Till slut gjorde i alla fall medicinen verkan och jag kunde somna om.

Av någon anledning sover jag dock väldigt oroligt när jag haft huvudvärk, så natten som gått har väl varit sådär vad gäller sömn och vila.  Men det gör ingenting....snart är det semester......bara lite jobb kvar.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar