söndag 27 maj 2018

Hjälp vad tiden springer iväg. Plötsligt är det mer än tio dagar sen jag skrev sist...det betyder förstås att jag har haft fullt upp, lite väl mycket för att jag ska känna mig helt nöjd. Men trots det har det hänt mycket roliga saker sen mitt senaste inlägg. Umgåtts med vänner, haft trevligt med mina arbetskamrater här hemma hos mig, tränat och framförallt har jag njutit av det allt igenom underbara vädret.

Igår kväll bjöd jag min snälle gräsklippargranne på middag (gräsklippargranne kallar jag honom eftersom han under intensiva arbetsperioder för mig alltid klipper min gräsmatta så att jag slipper). En härlig lördag med fantastiskt väder som gjorde att maten kunde avnjutas på altanen och senare på kvällen när det blev lite svalare passade det utmärkt med dessert i växthuset.

Idag har mamma och jag morsdagsfikat tillsammans, sen hade jag sån tur att hon bjöd på middag....lyxigt värre!

Nu slappar jag lite efter att ha ryckt några ogräs....sen ska det tränas..

Jag fick en fin blomma när mina skolor hälsade på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar