onsdag 2 november 2022

Så är jag hemma igen efter några härliga dagar i Skåne. Det var sonens julklapp till mormor innan pandemin som äntligen blev verklighet. Vi hade tur med vädret, om än det bitvis var lite disigt och dimmigt så sken solen på oss en hel del. Fast även när solen inte sken var det varmt. Riktigt "utan jacka väder", så nog njöt vi allt. 

Det blev några favoriter i repris och en ny plats, Eklaholm. Jag brukar inte titta på Karl Fredrik men nu måste jag nog göra det för att se om jag känner igen mig. En riktigt mysig liten handelsträdgård, jag blev positivt överraskad. 

Idag har jag varit ledig så då passade jag på att tvätta, ta en promenad och fixa granar till december. Skönt när det är gjort. Så även om jag egentligen vill ha sommar igen får snön komma för min del nu. Även om jag helst ser att det dröjer ett tag. 

Imorgon är det jobb igen men det blir en kortvecka innan helgen är här. Det blir skönt! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar