måndag 27 mars 2023

Vilken underbar långhelg jag har haft. Tillsammans med goda vänner åkte vi till fjällen i torsdags eftermiddag, närmare bestämt Härjedalsfjällen. I en stuga åt vi gott, spelade spel och hade det allmänt underbart. På dagarna blev det turer med skoter och grillning utomhus. 

Livet var sådär gott som det kan vara ibland. Med tanke på att jag inte är nån vintermänniska egentligen är jag lite förvånad hur trevlig jag tyckte att helgen var. Nu hjälpte det förstås att vi hade toppenväder, så jag slapp frysa. Fast allra mest hjälpte förstås de goda vänner som var med....så egentligen hade det inte spelat nån roll om det varit skitväder. Vi hade haft det toppen ändå. 

Jag somnade i alla fall ovaggad igår kväll. För även om det var en lugn och skön helg så blev det ändå intensivt...dessutom försvann ju en timme mellan lördag och söndag. Det påverkar en liten tröttmössa.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar