söndag 21 maj 2023

Efter Florida-resan kom jag hem till härligt väder. Sen kom några dagar med kyla och regn innan sommarvärmen kom tillbaka. Nu hade jag tur, det var inte bara sommarvärmen som kom, sonen dök också upp. Han hade bonuspoäng som snart skulle gå ut och med tanke på att det var långhelg passade han på. 

Vi hade härlig helg tillsammans, kvalitetstid med både små skogspromenader, god mat och lite kollande på serier och filmer på kvällarna. Nu har han åkt söderut och det är det tomt och tyst igen. Då försöker jag ladda upp inför veckans jobb, det går sådär. Hur mycket jag än gillar mitt jobb gillar jag att vara ledig mer. Men tack och lov börjar jag få ordning på sömnen efter resan till Florida igen, så det kommer säkert att gå finfint att arbeta en hel arbetsvecka. På´t bara! Som sagt, jag gillar ju det jag gör!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar