onsdag 16 februari 2011

Det knäpper och knakar

Usch, alla som känner mig vet att jag ryser när jag hör leder som "knäcks". Jag håller på att krypa ur skinnet när jag hör den typen av ljud. Tänk då hur jag reagerar när jag går nu. Det knäcker, sprakar, knakar och flyttas runt inne i mitt knä.....Huuuuu, jag hade glömt att det var så här sist. Fast då kom inte detta knäckande från början utan först efter ett tag. Och inte lika mycket....undrar om det är positivt eller negativt? Nåja det återstår att se. Inser att jag har kommit ungefär lika långt nu som efter 2-3 veckor sist. Ja kanske inte böjningen då, men i övrigt. Hoppas trenden fortsätter, då är det nog värt alla otäcka ljud! Fast just nu överskuggar rädslan att jag inte kommer att kunna böja mitt knä ordentligt allt...Kommer ihåg att jag tänkte det sist också. Men gick det då bör det gå nu tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar