onsdag 2 mars 2011

Sakletare

Nu har jag agerat sakletare igen. Tänk att det mesta man söker finns under sängen! Sonens usb-minne var försvunnet och sist hade det varit på hans skrivbord, enligt honom själv. Med lugnande ord om att det inte kan ha åkt in i dammsugaren gick han till skolan. Jag tog mig en trappa upp igen och vek mig dubbel för att kunna titta in under sängen och där bland alla råttor låg det. Då fick kryckorna ytterliggare ett användningsområde. Dessutom passade jag på att leta reda på hans försvunna kanal 5....Tänk, jag hittade den också fast den var inte under sängen, den var på plats S-13! Om jag nu bara kunde jaga ut alla råttor som kryper i hyllor, under sängar och överallt där de inte ska vara så skulle det vara perfekt! Tänk om det var lika enkelt......

2 kommentarer:

  1. Tur du har ork och energi!!! :) Har precis läst klart längtans ö, så snart kommer jjag ner med den!Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hoppas du tyckte att den var bra! Kram Katarina

    SvaraRadera