lördag 14 maj 2011

Aningen bättre

God förmiddag! När jag klev ur sängen i morse kändes det aningen bättre i ryggen. Men aj för att behöva hosta eller nysa....Nu gäller det att göra mina ryggövningar ordentligt. Så att det fortsätter att gå åt rätt håll, för jag är fortfarande lite sned men fortsätter jag att trycka på så... Det är kallt och eländigt ute idag, fläkten i växthuset får nog gå hela dagen tror jag. Då börjar inte plantorna misströsta i alla fall. Snart dags för en frukost modell större så att sonen står sig ett tag. Han har träning större delen av dagen  inför graderingen till brunt monbälte på onsdag. Jag hade tänkte gå på stan under tiden och göra av med pengar men med tanke på ryggens skick skjutsar jag dit honom sen åker jag hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar