torsdag 16 juni 2011

Trött igen..

Det är märkligt men jag blir tröttare de här dagarna man jobbar på skolan när inte eleverna är där. Städning, plock med det ena och andra är utmattande. Har flyttat om bord för att se hur vi ska sitta nästa läsår, städat lite skåp och hyllor. Mina skrivbordslådor är kvar att städa...ryser vid blotta tanken.
Började i alla fall dagen med att träna...jag....som inte vaknar till liv före tio egentligen....men vad gör man inte för att hålla ordning på kroppen! Min sjukgymnast skämtade med mig om hur trött jag såg ut och vi konstaterade att det nog var första och sista gången jag tränade så tidigt. Ikväll ska vi gå till vår fäbodstuga och kolla läget. Det blir en skön promenad genom skogen, vädret är ju i alla fall härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar