fredag 5 augusti 2011

Va?

Det regnar...på morgonen....jag kommer inte ihåg när jag drog upp rullgardinen sist och det inte var solsken eller åtminstone varmt ute. Det måste väl ändå betyda att sommaren har varit toppen! Ringde till ortopeden idag och fick numret till den sköterska som planerar opertationerna, hennes telefontid nästa gång är på måndag halv två. Att jag inte fick tag i henne innan hon planerat nästa vecka betyder nog att det inte blir operation innan jag börjar jobba om hon inte redan planerat in mig...hoppas...hoppas..det ligger en kallelse i lådan på måndag med operationstid på torsdag...Det skulle vara perfekt.

Idag ska jag få åka och hämta hem sonen, jag ska hämta honom vid elva. När jag sa det till honom tyckte han att det var lite tidigt....Han hann ju knappt vara där..Hallå, tre dygn....är det knappt nånting eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar