onsdag 25 januari 2012

Hemma igen efter att ha varit i stan och plockat bort gipset...Sitter i soffan och jobbar med lårmuskeln...när gipset togs bort så märkte jag att den fanns där....men inte är det mycket kraft i den ännu. Eftersom jag vet vad jag kan göra så är det ju lika bra att sätta igång.

Böjningen är miiiiinimal....några ynka grader kan jag böja. Men det är ju i alla fall en start! Så där har jag också börjat träna, lyfta knäet sittande med en hand under och så hålla i det läget en stund.

Tyvärr smärtar det alldeles förskräckligt precis under knäskålen....förmodligen där en del av skrotet sitter.....jag nästan vrålade rakt ut i morse när läkaren tryckte just där när gipset var borta.....Det bådar inte gott inför den fortsatta träningen men förhoppningsvis blir det bättre....snart....det är inget roligt att röra sig när det skär som en kniv det är en sak som är säker....
Jag hoppas att det är gipset som har tryckt emot så att det är därför det gör så ont. Annars är det nog bara att bita ihop, finns ju inget annat alternativ. Jag ska i alla fall på ett återbesök om en månad ungefär för att kolla upp det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar