tisdag 31 januari 2012

Igår ringde ett 08-nummer till mig flera gånger, men jag lät bli att svara för jag tänkte att det var nån försäljare eller nåt sånt....Idag ringde jag upp min handläggare på försäkringsbolaget....det visade sig att det var hon som försökt nå mig....Hon talade om att jag är beviljad taxiresor till och från jobbet fram till sportlovet! Så nu har jag bokat in tiderna med taxibolaget för nästa vecka....jobbet här kommer jag!

Mitt knä värker och nu är det riktigt svullet för jag har dammsugit övervåningen, därför tar jag mig en stunds vila vid datorn i soffan innan jag fortsätter. Mamma var här och hjälpte mig dammtorka, det behövdes...det var ett tag sen det blev gjort. 
Min säng är också renbäddad, alla hudflagor är bortstädade...(fast CSI-teamet skulle säkert hitta nån liten flaga.....)
I tvättstugan snurrar en tvätt och jag riktigt längtar efter en dusch, men först ska jag torka golven här uppe när jag vilat klart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar