måndag 13 februari 2012



Nu äntligen har det blivit soffläge. Arbetsdagen gick snabbt med arbete i klassen på förmiddagen och möte med intressanta diskussioner på eftermiddagen! Sen tog jag sparken upp till mamma med värktabletter för hennes onda rygg innan jag slank in på affären och köpte risnudlar till dagens middag. Det blev en wok med kycklingrester idag.

Mitt knä har inte protesterat nämnvärt efter åkturen igår, skönt. Hoppas det håller i sig. I morgon ska jag till sjukgymnast igen, de har fått tag i en vikarie. Det kommer att bli spännande att se hur många grader jag har fått till!

Sudden skulle egentligen träna ju-jutsu ikväll men han får vara hemma och vila eftersom han slagit sin svanskota så det gör ont när han anstränger sig. Därför blir det en lugn kväll hemma för oss båda.

Om allt gått enligt planeringen skulle vi ha varit på väg mot Stockholm nu....i morgon var det tänkt att vår Vietnamresa skulle ha startat. Nog tycker jag att det känns tråkigt men det var säkert nån mening med allt detta också. Vi får fundera hur vi ska lägga upp det om vi gör ett nytt försök, det känns inte riktigt lika enkelt att ta ledigt när sonen börjar sjuan bara....men vi hittar säkert nån lösning. Fast inte hjälper det just nu när jag har en djup längtan efter tropisk värme, varma hav, palmer och exotiska miljöer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar