söndag 12 februari 2012

I går smög jag ut i garaget igen och provade att trycka ner kopplingen....och det gjorde inte det minsta ont...lite stramt kändes det men det kan man ju stå ut med.....
Därför tog jag med mig Sudden ut i garaget ikväll, backade ut bilen och körde några varv runt byn. Det kändes rätt okej, inte så att jag törs ge mig på att köra varje dag, risken för bakslag är ju rätt stor. Men en liten övningstur nu och då törs jag nog ge mig på. Nu värker det lite men inte så farligt faktiskt, återstår att se hur det känns i knäet i morgon...
Rekord är det i alla fall, bara  två och en  halv vecka sen gipset togs bort....tänk jag tyckte att det gick fort efter förra skadan när jag kunde köra efter fem och en halv vecka....
Men som sagt, jag ska nog inte gapa över för mycket så här i början utan ta det försiktigt några veckor till i alla fall så jag vet att knäet håller! Det vore ju dumt att ställa till med något nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar