tisdag 7 februari 2012

Nästipp och tår var iskalla trots eld i braskaminen....då är det gott att ha en bastu att ta till. Så skönt, nu är jag varm och go´ om både näsa och tår igen.
Slappar och zappar framför teven innan jag ska upp och jobba lite vid hemmadatorn.
Känner mig fortfarande trött, längtar efter sängen men det känns lite tidigt att lägga sig än.....fast om jag tar bort den ena siffran i min ålder då borde jag faktiskt ligga i sängen nu...men som sagt, lite jobb kvar att göra har jag allt....
Jag har en sak till att erkänna idag förutom hur det gick till vid kvällens matlagning, det är att jag har fuskat lite med knäträningen idag också....Kroppen känns väldigt sliten idag så när jag har haft rast kändes det som om soffan med benet i högläge var det enda givna.
Här hemma blev det inte heller mycket tränat ikväll, jag låg i soffan och arbetade vid min bärbara dator och sen, ja då bastade jag ju.....Nu sitter jag visserligen och tränar lårmuskeln men med tanke på att jag ska träna flera gånger om dan så räknas det knappt....Jag tröstar mig med att det faktiskt är träning i sig att jobba heltid.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar