torsdag 8 mars 2012

Efter att ha suttit i telefonkö i nästan en timme, blivit kopplad hit och dit hamnade jag till slut rätt. Jag fick äntligen tag i en köksrådgivare som kunde hjälpa mig med de sista justeringarna på min köksritning. I samband med det gjorde jag också köksbeställningen, så nu är köksrenoveringen sjösatt på riktigt. Det är inte längre bara planer, det är på riktigt.
Köket har  tre veckors leveranstid, sen kommer garaget att fyllas av många platta paket....som ska monteras....men jag har monterat många platta paket förut och med lite ( eller mycket) hjälp kommer det att gå som en dans.
Jag har valt matta och bänkskiva också....längtar så till dess att jag får se det färdiga resultatet. Men för att få göra det måste ju hantverkarjobbet flyta på när det blir dags. En rolig vår har vi att se fram emot i alla fall, rörig säkerligen, men mest spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar