söndag 11 mars 2012

Puh, det är ansträngande med skidskytte, man blir alldeles slut. Hjärtat höll på att hoppa ut under herrarnas masstartlopp, nu börjar det så smått hamna på rätt ställe igen. Men slå i normal takt dröjer det nog ett tag innan det gör. Så oerhört roligt för Fredrik Lindström att han fick en medalj med sig från detta VM. Kul också att en Anundsjöbo finns med i vallateamet och gör ett sånt fantastiskt bra jobb. En dag som denna kan jag inte hjälpa att jag är extra stolt att vara från Anundsjö!!
Nu unnar jag verkligen Helena Ekholm ett lyckat lopp också, med tanke på att hon tänker lägga av skulle det vara kul om hon fick avsluta på topp. Bäst jag vilar ordentligt tills det är dags för hennes lopp, framför allt om det blir lika nervpirrande som herrarnas.
Men jag undrar fortfarande vad jag ska laga till middag. Något med lax kanske skulle sitta fint.....men vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar