söndag 15 april 2012

Äntligen....nu har jag tömt köket och gjort det jag ska göra, nästan i alla fall. Men just nu orkar jag inte mer. Det är en fönsterbräda som ska bort, arbetslampor ska upp i taket och jag ska hänga plast för några dörröppningar men det får bli sen i kväll. Mitt knä och min rygg behöver vila. Jag har hållit på precis hela dagen med ett kort avbrott när Sudden bjöd på ostsnurror ute. Om en timme är vi bortbjudna på middag, tack och lov! Då får jag nog energi så jag kan göra klart de små saker som är kvar.
Här kommer lite bilder på både vårt gamla och vårt "nya" tillfälliga kök!
Kyl och frys till vänster och kokplattor till höger.
Tomt sånär på några handdukar.
Inga handtag kvar på lådor eller dörrar. 
På soffan har vi vårt skafferi....på bordet den nya arbetsbänken...
Här ser ni porslinshörnan och vattenkokaren.
Matlagningshörnet,  väggen är skyddad med en plast!
Skåpet som blev ett kryddskåp!

2 kommentarer:

  1. Det ser ju bra ut. Du kan ha så där och strunta i köksbyte ;)

    SvaraRadera
  2. Eller hur....compact living...det enda som saknas därinne är väl sängen, då vore det fulländat!

    SvaraRadera