söndag 15 april 2012

Vi blev bjudna på en väldigt god middag i kväll. Får man gå bort och äta så god mat när man bygger om kök känns det inte så särskilt besvärligt längre. Nu får hantverkarna komma hit...eller klockan sju i morgon bitti passar bättre. Jag har plockat bort allt som jag kan ta bort. Fick lite hjälp med en fönsterbräda som konstrade bara. Det är väldigt tomt och konstigt i köket, i morgon kväll är det ännu tommare......

Jag har precis kollat in lite teve, tittade på Mästarnas mästare, snacka om att Annichen Kringstad var fantastiskt duktig. Vilken uthållighet och styrka. De benmusklerna skulle jag vilja ha....framförallt i mitt vänstra ben. Då skulle inte knäet konstra så mycket tror jag! Kan man önska sig vältränade ben i present tro?
Häromdagen ringde en telefonförsäljare och ville kränga miljonlotter....jag var garanterad!? vinst....Hade han räknat upp starka benmuskler som en möjlig vinst hade jag köpt alla lotter han hade tillgängliga. Men se, några såna vinster fanns inte. Tyvärr är det väl så att till starka benmuskler finns ingen genväg....tur att det är träningsdags i morgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar