måndag 25 juni 2012


Kex i alla varianter.
Här är en del av innehållet i den låda med kexpaket som jag har vunnit. Innan midsommar tänkte jag köpa lite sommarkex men jag gjorde det inte...vilket var en himla tur! Nu har vi både smörgåskex och "godiskex" så vi klarar oss ett tag.
Förutom att hämta ut kexen svängde jag förbi hos polisen för att fixa nytt pass. Där jag förväntade mig en lång kö, men jag fick gå direkt fram till disken och snabbt var jag ute igen....men då satt det minst fyra stycken och väntade så jag kom i rätt tid!
Nu ska jag ta mig ut i trädgården och rensa lite ogräs, sen tänker jag börja läsa nån av alla böcker jag lånade på biblioteket idag!

2 kommentarer:

  1. En bra dag, förmodar jag :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamen....nu har vi kakor i överflöd:-)

      Radera