måndag 25 juni 2012

En liten efterrätt så här på kvällskvisten. Glass, grädde, jordgubbar, maränger och chokladsås. Sonen och hans kompis hann knappt sätta sig med sina skålar så var de tomma....
Jordgubbssviss
Jag njöt av min skål en liten stund till...nu har jag tagit fram min bok igen. Lånade en bok som handlar om en man ingen känner igen längre, frun glömmer honom, jobbet, ja alla glömmer att han finns. En slags omvänd minnesförlust....läskigt om det verkligen skulle vara så...som om hela ens liv plötsligt är utraderat.
Jag måste skynda mig att läsa vidare så att jag får veta hur det går för honom. 

2 kommentarer:

  1. Vad heter boken? Låter spännande...
    Önskar dej en fortsatt trevlig sommar!
    Kram Katta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den heter " Mannen som föll i glömska" skriven av Mia Ajvide.
      Nu har jag bara några kapitel kvar så jag närmar mig slutet...nyfiken på hur den ska sys ihop!

      Radera