lördag 2 juni 2012

Eftermiddagen har ägnats åt att registrera konton så att vi kan hyra film direkt till teven nu när vi äntligen har fått nätverkskabeln på plats. Allt är registrerat och klart så nu ska det funka om allt går som jag har tänkt mig.
Eventuellt testar jag sen ikväll. Det gäller bara att välja vad jag vill se.

Jag har också äntligen börjat utforska vår smarta teves hela potential...fast jag inser att jag hittills bara skrapat på ytan. Det är bra mycket roligare än att ta reda på tvätthögen som ändrar form som en amöba och växer sig allt större i tvättstugan....börjar bli riktigt orolig att den ska överfalla mig när jag går dit in. Därför låter jag bli....

Mitt knä gör ont också, framför allt ett ställe på ovansidan där lårmuskeln fäster mot knäskålen. Det är lite surt men jag tröstar mig med att jag i alla fall har ett knä som fungerar på ett ungefär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar