måndag 9 juli 2012

Alldeles nyss grillade vi korv på altanen som avnjöts i varma tunnbröd. Det var nästan så att vi tänkte sitta ute men vi saknade solen. Önskar att väderprognoserna har fel och att det från och med i morgon kommer att vara ett strålande högtryck med sol och värme resten av sommaren. Tyvärr är väl den chansen liten....

Idag var jag på biblioteket och lånade fem nya böcker att läsa, romaner av olika slag. Har precis börjat på den första, en deckare. Den heter Lärljungen, de sidor jag läst hittills är rätt bra. Hoppas fortsättningen är det också.

Nu ska jag gå ner i källaren och plocka ur vintertäcket ur tvättmaskinen. Äntligen har det första blivit tvättat...Det kunde ju vara trevligt att hinna lägga undan dem ett tag innan det är dags att byta igen.

Lite nyheter på teve ska kollas in, sen försjunker jag i min bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar