tisdag 10 juli 2012


Precis när jag skulle börja med middagen cyklade sonens kompis hem, skulle tro att han var rätt blöt innan han var framme för det regnade rätt rejält. Därför blev det bara jag och sonen som åt av min chili till middag. Nu har jag precis röjt undan i köket och därefter hängt en tvätt så nu tycker jag att jag kan få slappa i tevesoffan ett tag.

Eftermiddagen har jag ägnat åt att lyssna på några av sommarpratarna i efterhand. Bland annat lyssnade jag nyss på David Hellenius, han bjöd på ett intimt porträtt av sig själv utan att det blev för närgånget. Integritet men ändå öppenhjärtigt. Väl värt att lyssna på. Neneh Cherrys sommarprat har jag också lyssna på. Det fångade inte in mig lika mycket, men då höll jag på med en massa annat, det kan vara en orsak förstås.


Chili con carne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar