onsdag 4 juli 2012

Nu är det tomt och ensamt i vårt hus. Våra Östersundsvänner åkte hem mitt på dagen och jag har precis kommit in efter att ha skjutsat Sudden till en kompis i Skule. Där ska han vara kvar till i morgon kväll. Hoppas morgondagen bjuder på varmare väder än idag, för havet kylde rejält denna dag ute vid kusten. Han fick order att ta med sig badbyxor men frågan är hur mycket bad det blir, tydligen är det bara 8 grader i vattnet......

Jag har avnjutit en pytt på resterna från gårdagens grillning. Mätt och nöjd sitter jag och funderar på vad jag ska ta mig för. Kanske ska jag åka ut till härbret för att titta till. Verkar vara en idé så god som någon. Sen ska jag röja bland täcken och madrasser. Så vitt jag vet kommer ingen för att övernatta de närmaste kvällarna i alla fall.

Mitt knä känns riktigt okej, sjukgymnastik i morgon igen. Nästa gräsklipparomgång närmar sig också.....men jag kan nog avvakta några dagar till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar