fredag 21 december 2012


Tomten har varit här och klätt vår gran, i år igen, hurra!! Själv har jag hjälpt alla små tomtar att komma fram ur mörka vrårna. Så nu tittar de fram lite här och där. Sonen kom hem från skolan med sitt första betyg och ett färskt jullov i fickorna. Han tog en tur med spaden ute på gården sen fikade vi varm choklad med vispgrädde för att fira att vi nu är lediga båda två. 

Här hemma lyser ljusen, julmusiken spelar, elden sprakar i braskaminen och jag sitter i soffan och tar igen mig inför kvällens "Julstämning" i kyrkan. Har ni inget speciellt för er, ta chansen att komma och få en dos julmusik till livs. Det kommer att bli stämningsfullt och fint, jag lovar!

Tomten har prytt granen med många fina saker även i år!



Så här bra har jag det, det här är utsikten just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar